Λόγω της εξάπλωσης του covid 19, τα μαθήματα μας συνεχίζονται στην πλατφόρμα edmodo για το Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου, στην πλατφόρμα eclass για το Πειραματικό Λύκειο Ηρακλείου καθώς και με τηλεδιασκέψεις κάθε εβδομάδα για κάθε τάξη.
_______________________________________________________________
Οι εργασίες που έχουν ανατεθεί τις ημέρες 11/3 -20/3:
Εργασίες που έχουν ανατεθεί την εβδομάδα 30/3-3/4:
Εβδομάδα 6/4 - 10/4:
2. Τηλεδιάσκεψη με Β1: Δόθηκε φύλλο εργασίας για την σύνδεση αντιστατών παράλληλα και σε σειρά και για αυτόν τον λόγο παρουσιάστηκαν από τους μαθητές οι βασικές λειτουργίες της συγκεκριμένης προσομοίωσης phet
_______________________________________________________________
Εβδομάδα 24/4-30/4:
_______________________________________________________________
Οι εργασίες που έχουν ανατεθεί τις ημέρες 11/3 -20/3:
- Α Γυμνασίου: Να συμπληρώσουν μια εργασία για την πυκνότητα και να απαντήσουν ένα επαναληπτικό quiz.
- B Γυμνασίου: Να λύσουν ασκήσεις για την πίεση (εργασία) και να απαντήσουν ένα επαναληπτικό quiz.
- Γ Γυμνασίου: Να απαντήσουν ένα επαναληπητικό quiz και να κάνουν μια εργασία για το Β Τετράμηνο. (Η εργασία μπορεί να παραδωθεί μέχρι 1/5/20)
1. Η εργασία για τη Β Λυκείου Φυσική Γενικής παιδείας είναι να λύσουν την άσκηση 26 του βιβλίου (κεφάλαιο 2) μέχρι την Πέμπτη 26/3
2. Οι εργασίες για τη Β Λυκείου Φυσική Προσανατολισμού είναι να λύσουν όλες τις ασκήσεις του βιβλίου (κεφάλαιο 4) από την 64 μέχρι τέλους καθώς και όλα τις ασκήσεις του φυλλαδίου (από την 3 μέχρι τέλους) του κεφαλαίου 4. Έχουν περιθώριο μέχρι το Πασχα.
_______________________________________________________________
Οι εργασίες που έχουν ανατεθεί την εβδομάδα 23/3-27/3:
- Τηλεδιάσκεψη 24/3 με ΒΘ2 όπου κάναμε επανάληψη στο κεφάλαιο 4 και λύσαμε την άσκηση 65α
- Τηλεδιάσκεψη 26/3 με Β1 όπου κάναμε επανάληψη στο κεφάλαιο 2 μέχρι το σημείο στο οποίο είμαστε και λύσαμε την άσκηση 26.
Εργασίες που έχουν ανατεθεί την εβδομάδα 30/3-3/4:
- Α Γυμνασίου 1ο φύλλο εργασίας για την θερμοκρασία
- Β Γυμνασίου 3ο quiz για το 2ο κεφάλαιο.
- Γ Γυμνασίου 3ο quiz για το 2ο κεφάλαιο.
- Τηλεδιάσκεψη 31/3 με ΒΘ2 όπου λύσαμε μια άσκηση για την απόδοση μηχανών, λύσαμε την ερώτηση 29 και την άσκηση 68 του βιβλίου. Είδαμε επίσης δύο προσομοιώσεις οι οποίες είναι πολύ παραστατικές για τον σχεδιασμό των P-V διαγραμμάτων και τις μεταβολές των αερίων.
- Τηλεδιάσκεψη 2/4 με Β1 όπου λύσαμε τις ασκήσεις 28, 29 και 30 του βιβλίου.
Εβδομάδα 6/4 - 10/4:
- Τηλεδιάσκεψη με Α Γυμνασίου: Κάναμε επανάληψη στην πυκνότητα με τη βοήθεια του φυλλαδίου μας και την προσομοίωση από το phet.
- Τηλεδιάσκεψη με Β Γυμνασίου: Σύντομη επανάληψη στα προηγούμενα και λύσιμο τριών ασκήσεων του φυλλαδίου με τη βοήθεια προσομοιώσεων
- Τηλεδιάσκεψη με Γ Γυμνασίου: Μιλήσαμε για τον ιό covid-19 με τη βοήθεια της παρουσίασης από επιστήμονα του κολλεγίου New England. Οι μαθητές ασύγχρονα παρακολούθησαν video και απάντησαν ερωτηματολόγιο (Think) στο ted-ed.
2. Τηλεδιάσκεψη με Β1: Δόθηκε φύλλο εργασίας για την σύνδεση αντιστατών παράλληλα και σε σειρά και για αυτόν τον λόγο παρουσιάστηκαν από τους μαθητές οι βασικές λειτουργίες της συγκεκριμένης προσομοίωσης phet
_______________________________________________________________
Εβδομάδα 24/4-30/4:
- Τηλεδιάσκεψη με Α Γυμνασίου: Μιλήσαμε την θερμοκρασία, μονάδες μέτρησης, κτλ και κάνοντας quiz με τη βοήθεια του phet: καταστάσεις της ύλης.
- Τηλεδιάσκεψη με Β Γυμνασίου: Τελειώσαμε τις ασκήσεις του φυλλαδίου της πίεσης και οι μαθητές ξεκίνησαν quiz με τη βοήθεια του phet: υπό πίεση.
- Τηλεδιάσκεψη με Γ Γυμνασίου: Με τη βοήθεια του kahoot.it οι μαθητές απάντησαν quiz για τον κορονοϊό. Μιλήσαμε για τις μεταλλάξεις και στη συνέχεια θα συμπληρώσουν το Think στο ted-ed.
1. Τηλεδιάσκεψη με ΒΘ2: Λύσαμε την άσκηση 1 και 2 από το καραντινο-φυλλάδιο της ορμής.
2. Τηλεδιάσκεψη με Β1: Λύσαμε την άσκηση 1 από την παλιά τράπεζα θεμάτων.
_______________________________________________________________
Εβδομάδα 4/5-8/5:
- Τηλεδιάσκεψη με Α Γυμνασίου: Λύσαμε το quiz της προηγούμενης εβδομάδας και μάθαμε τι είναι θερμική ενέργεια. Οι μαθητές έχουν στη συνέχεια να δουν ένα βίντεο και να απαντήσουν ένα quiz.
- Τηλεδιάσκεψη με Β Γυμνασίου: Μιλήσαμε για την άνωση, πώς μπορούμε να τη μετρήσουμε και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται με τη βοήθεια του phet άνωση.
- Τηλεδιάσκεψη με Γ Γυμνασίου: Με τη βοήθεια του kahoot.it οι μαθητές απάντησαν quiz για τις μεταλλάξεις. Μιλήσαμε έπειτα για την φυσική επιλογή και την θεωρία της εξέλιξης. Οι μαθητές έχουν να λύσουν τις ασκήσεις 1-8 σελ. 113-115.
1. Τηλεδιάσκεψη με ΒΘ2: Λύσαμε την τρίτη άσκηση του φυλλαδίου της ορμής και μιλήσαμε για την δυναμική ενέργεια συστήματος φορτίων.
2. Τηλεδιάσκεψη με Β1: Λύσαμε την δεύτερη άσκηση από την παλιά τράπεζα θεμάτων και προχωρήσαμε στις εφαρμογές του φαινομένου Joule.
_______________________________________________________________
Εβδομάδα 11/5-15/5:
- Τηλεδιάσκεψη με Α Γυμνασίου: Μιλήσαμε για την θερμότητα και πώς μεταφέρεται από τα ζεστά στα κρύα σώματα με τη βοήθεια της προσομοίωσης του seilias και οι μαθητές απάντησαν quiz στο edmodo.
- Τηλεδιάσκεψη με Β Γυμνασίου: Συνεχίσαμε με την έννοια της άνωσης με τη βοήθεια της προσομοίωσης του phet (ίδια προσομοιώση με την προηγούμενη εβδομάδα) και οι μαθητές θα απαντήσουν σε quiz στο edmodo.
- Τηλεδιάσκεψη με Γ Γυμνασίου: Οι μαθητές απάντησαν σε quiz στο kahoot.it και συνεχίσαμε να μιλάμε για την εξέλιξη. Οι μαθητές έχουν να λύσουν τις ασκήσεις του κεφαλαίου 7.
1. Τηλεδιάσκεψη με ΒΘ2: Λύσαμε το παράδειγμα του βιβλίου στην παράγραφο 5.6.
2. Τηλεδιάσκεψη με Β1: Λύσαμε την άσκηση 32 στην σελίδα 132 και μιλήσαμε για το βραχυκύκλωμα.
No comments:
Post a Comment